Friday, July 10, 2009

Perkara Pelik Yang Disukai Sekelumit Manusia

1 - Potong kuku ibu jari dan hidu bau kuku..Pendapat mengatakan lagi stim kalau kuku tu biar panjang dulu baru potong sebab bau dia lagi nikmat..

2 - Zaman sekolah dulu masa antara Maghrib dan Isyak duduk dalam surau. Jadi ramai la akan berbaring-baring dan pantang kalau ada yang baring kat riba sorang laki ni, dia akan lantas memicit semua jerawat yang ada di muka..Itu hobi si lelaki itu..Mengikut pendapat dia suka dengar bunyi ' pop'..

3 - Zaman USM dulu kalau berseparuh bogel dalam bilik, sesiapa yang meniarap di sebelah seorang laki ni, belakang badan dia akan bersih dari segala jerawat nasi yang ada atau segala biji-biji yang boleh dikikis dengan jari..Tapi syok gak la sebab ada orang dapat bersihkan badan kita dan orang yang suka itu adalah aku sendiri..Boleh kata nikmat syurga di dunia gak la..

4 - Calit tahi hidung kat dalam jamban lelaki..Sengal!!tandas perempuan ada jugak ke??

5 - Membulatkan taik hidung tu dan letak komen diatasnya, "Babi, calit taik hidung!!" Sengal!!!lelaki pelik sanggup letak komen kat taik hidung..

Dalam banyak-banyak perkara diatas ni, yang nombor 6 dibawah ni aku baru dengar dan aku rasa sangat menghiburkan, tak pernah aku dengar;

6 - Sengaja pergi pijak duri dan biarkan tertanam kat tapak kaki..Nanti ada orang akan keluarkan duri tu (korek duri ni adalah salah satu hobi jugak)..Mengikut pengalaman laki tu, perasaan bila orang tu korek duri dari kaki tu, sangat sangat sangat nikmat sampaikan terasa macam duri tu ada lagi tertanam, padahal dah cabut dah pun..Mungkin sekelumit manusia mengatakan, ini salah satu nikmat syurga di dunia juga..

Selamat mencuba untuk perkara pelik yang disukai yang ke-6 diatas...Jadilah diantara sekelumit manusia itu..

Nota kaki: Penulis tidak bersangkut paut dengan mana-mana pengalaman diatas kecuali perkara nombor 2 dan 3 dimana penulis sekadar menjadi pelanggan pembuat perkara itu..

6 comments:

Anonymous said...

no 6 tu gempaks gila.. mmg best woo

candylips_izy said...

ewww....!!!

heng jap otak haku lepas bc entry ni..
memang kamu super duper sengal la bro..

adess..
otak haku jemm lagi..

Kieng Meng said...

anonymous, ko mmg pelik

Don said...

Lu la yg peling Kieng!!

Kieng Meng said...

Peling?

MissZahrah said...

keling trus...haih.. =p