Wednesday, July 8, 2009

Between The Two Roads

Bila masuk kerja awal2 dulu, masuk office je orang wish "Welcome to Hell"..
Kali ni masuk lagi Hell lapisan ke berapa aku pun tak tau..
Antara dua jalan, aku tak tau nak pilih mana..
Satu jalan tu aku pilih pun akan ada road block kat depan dan tak kan dibenarkan lalu langsung..
Satu lagi jalan aku boleh lalu tanpa halangan tapi jalan ni aku tak suka sebab jalan yang menuju ke Hell..
Maknanya aku tiada jalan yang menyenangkan sekarang..
Aku kena tunggu cabang jalan kat depan jalan menuju ke Hell yang mendamaikan..
Nantikan..

Tekanan aku...

7 comments:

No Surprises said...

tiada hell yang mendamaikan

JohnLennon said...

Lu tukar jadik HellBoy la bru..
mungin mendamaikan jiwa ke Hell...

Erna said...

choki, sila pilih road yg aku cadangkan masa makan chicken black papperrr tadi tu..

No Surprises said...

MJ ape road dia...tolong kongsi dengan aku...

Kieng Meng said...

aku tidak ada kuasa untuk menurap jalan tu..

alin said...

mak oi gelinye

ko jgn tipula,mesti ko pun tergolong dlm sume golongan itu kan?

Kieng Meng said...

ko slh tempat komen neh..haha ini semua base on survey..bukan aku..harap maklum