Monday, September 29, 2008

Kekasihku ditimpa Kemalangan

Baru pulang dari kerja. 2 hari lagi raya. Esok pulang ke kampung. Jauh perjalanan. Jam ditangan menunjukkan pukul 7.45 pagi. Kekasihku, Melati dilanda kemalangan. Manusia empat mata tidak perasan kekasihku sedang menyusuri jalanan. Manusia empat mata itu reverse lalu menempelak Melati. Sudahlah ada empat mata, tak nampak-nampak lagi????!!!!!!

Haihh...Malang nasib aku..Malang nasib Melati..Baru saja bercinta hampir 6 bulan..Begini nasib kau..

Sedih..
Kecewa..
Geram..
Marah..
Akhirnya aku...Pasrah...

Hancur lebur mood Raya aku..Baru niat dihati ingin membawa Melati berjumpa orang-orang kampung. Tidak sempurna Raya aku. Raya yang tiada erti.

Aku tak mau beraya!!!

Melatiku...


Melatiku...


Melatiku~~

4 comments:

No Surprises said...

kasihan melatimu...
cedera teruk nampaknya...

mesti makan x kenyang...mandi xbasah pasni...

theblabber said...

melatimu sudah sehat ka?

Kieng Meng said...

tak sehat lagi..luka tak kering lagi..tabung bantuan telah dilancarkan..sudi-sudilah apalah kiranya hulurkan derma..haha

Erna said...

aku tak mau derma sbb nama kekasihMu agak kekampungan.. kalau nama Posh ke, Angelina ke..aku derma..