Friday, February 27, 2009

Selamat membayar tol

Apalah nasib orang-orang Utara dan Selatan. Buat naya diorang je.
Lepas ni tol highway Utara-Selatan naik 68 sen setiap kilometer. Baca elok-elok ya, 68 sen setiap kilometer. Kalau KL-Penang, seingat aku la ye, pergi saje dah RM40++. Betul tak orang Penang?? Lebey kurang la ye.. Kalu return, dah lebih RM80++. Skrg ni naik lebih 50%, jadi darab la dua, maknanya dalam RM170 lebey kurang dan +++++++. Hoho..betul ke rumusan aku neh??

Apa pun,

Tu la, kutuk la Kelantan lagi. Hidup aman tanpa tol.......la la la la la la la la l a~~~~

Hidup Tok Guru!!!

7 comments:

MissZahrah said...
This comment has been removed by the author.
MissZahrah said...

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0227&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_10.htm

MissZahrah said...

srt kahabar arini...28hb...kenaikan tol tlh ditangguh kesatu tarikh yg bakel diumumkan......

Erna Masfiza said...

balik penang pegi-balik dlm rm150. Balik 3 bulan sekali.

Naik harga tol ni, terang2 balik penang 6 bulan sekali la...

NO SUPrises said...

penangguhan penaikan harga tol disebabkan PM nak pancing pengundi...supaya konon2 dia buat keje

GombakRock said...

eleh..ingat pengundi malaysia ni bodo ke...nanti lepas pilihanraya kecil nanti mesti tol naik punya!!

Boleh caya ke dolah badawi as-sheikh imamul hadhari ni???mari kita lihat bukti:

1-tarikh pru-12:
punyalah menafikan pru-12 jatuh pada 8-3-2008...sekali hanya helah...

2-minyak
sebelum pru-12 punyalah kata "minyak akan kekal harga!"..ini sebagai counter utk manifesto pas,pkr n dap yang berjanji akan menurunkan harga minyak jika berkuasa nanati.

3 bulan lepas pru-12 minyak pon naik...ini hanya satu helah dari dolah...kita pon merana...

jgnlah komrad2 termakan janji Dolah the Helah...lagi pon pasni Bini Rosmah jadi pm (kalau le)... komrad2 ingat rosmah ni kesian kat rakyat ke??mesti rosmah suro bini dia naikkan tol nanti...

johnlennon said...

huh..x masuk akal bro...fuck punya bloody pigs!!