Tuesday, January 19, 2010

Nota 4

***

Aku rasa dah sampai waktunya aku folo apa yang mak ayah aku inginkan..

Aku sangat yakin ia mampu bantu aku keluar daripada hidup aku sekarang yang penuh dosa..
























Tapi aku sangat kusut..


***

10 comments:

NO SUPrises said...

mari masuk gomen...

Kieng Meng said...

bukan pasal kerja..

MissZahrah said...

slm...nk teka....psl psgn hdup.... =) kn..?

Erna Masfiza said...

dari dulu dah aku kata, kau dgn jiran kau serasi tapi kau tak nak..

Kieng Meng said...

ya udah..

Mohd Syabandi said...

Kahwin jer lah! Semua sudah ada..Kerja..Kreta..Rumah 'family'..etc yg tak dpat d sebut d sni...

Ada rezeki lebih tu nanti lpas kahwin...

btoi ker tekaan aku ni? Tak mengapa, mmg nak aku usulkan wpun X btanya! he3

Kieng Meng said...

Rumah 'family' tu salah..
Sudah punya rumah sendiri tau!!
:D

yang tak dapat disebut, sebut je la..

sweet, kacak, bergaya...kan?

NO SUPrises said...

aku ingat kau gay..dah jmp pasangan..tp kat sini gay xleh kahwin kan?

Miss J said...

amende ni..ko pape masalah gossip kat aku sudah..jgn biarkan org tertanya2..

Kieng Meng said...

yatt ke ni?