Friday, September 18, 2009

Don't judge the book by its cover

Ini hamper company aku kasi..Aku rasa semua orang kat kilang sangat teruja apabila mendapat hamper yang sangat besar..Masa beratur nak amik pun boleh traffic jam satu kilang..Gila megah dapat bawak naik bas kilang..Ada yang merancang nak malapah hamper ni sampai ke kampung dan di pagi raya..Siap nak bawak naik bas balik kampung tanpa dilapah lagi..Mereka tak tahu apa yang ada di dalam..Pasti pagi raya mereka hampa..kompem..hahaha~~ ini hamper memang pandai menarik perhatian..hahaha~~ Selamat membuka hamper kepada rakan-rakan..

2 comments:

Mohd Syabandi said...

Setuju kata ko Shauqi.

Tapi kena bersyukur juga ada org teringat nak bagi. Ada stgh comp. tu..tak pernah pikir nak bagi pun.

Kieng Meng said...

dear syah,
ayat aku ni metafora je..cerita sebenar adalah disebaliknya..haha

tapi, yelah, syukur la..heh..