Monday, June 29, 2009

Hiburan Minggu Lepas

1) Haji Mohd Fauzi Abdullah seorang pemborong ikan jadi calon Manek Urai untuk PAS...Cool~~ Semoga berjaya ya...



2) Mikaeel Jackson telah pulang ke Rahmatullah pada usia 50 tahun..Moga rohnya dicucuri Rahmat..



3) Kesuma dah berbuah..lalalalala Aku sangat suka!!!



4) Punker bermain golf dan jadi jurulatih kepada peminat-peminat baru..Sukan yang bagus untuk hilangkan stress..Bayangkan bola tu bos-bos durjana dan pukul sekuat mungkin walaupun bola hanya terkena papan penghadang disebelah kanan..Nak malu apa, orang tak kenal aku..





5) Oh ya, Sabtu malam singgah di KL Pac untuk nonton live band di Urbanscapes 2009. Bayaran masuk hanya Rm3.30 setelah dibahagi daripada RM10 untuk 3 orang. Oh, lazat sungguh..Berbaloi la jugak masuk kejap dapat tengok 2 band..kah3.. Macha tu sangat cool..
Ini Killeur Calculateur, sangat cool..



Selamat menonton video dibawah, antara live concert yang paling diingati oleh aku dan seloroh rakyat dunia. Lagu Beat It feat Slash, sehebat lagenda Eddie Van Halen. Live semasa 30th Anniversary Concert 2001.

4 comments:

GombakRock said...

golf...itu sukan bourgeoisie!! tidak sesuai dgn aku seorang marhaen kolar biru yang berjiwa revolusioner... kah kah kah...

Kieng Meng said...

haha betul gak tu..cuba la melepaskan geram kat bola tu..best gak la..

NO SUPrises said...

jgn lupe check kat Hosp...nanti kene H1N1

Kieng Meng said...

sial laa..ko jgn wat lawak..