Monday, March 16, 2009

Masih Mengharap

Aku hantar kamera Lumix FZ18 aku utk repair flash..dah hampir 2 bulan tapi tak dapat2..Minggu depan aku dah berangkat, macam mana aku nak shoot gambar-gambar hebat macam ni kalu tak de kamera hebat aku tu??

Damn...

Saifoel, dah buat keputusan?


7 comments:

Erna Masfiza said...

tu la...aku suruh jual lumix kat aku hari tu jual mahal..padan muka wakakakaka

Saif Al-Hafsham said...

bila mau pegi sana?

NO SUPrises said...

bagi je la pinjam sepol
dia g sana kau pesan la pape suh dia belikan

Kieng Meng said...

aku gi 21hb hari sabtu ini..wink3
kenapa aku nampak ko pagi tadi agak macho pon?

Erna Masfiza said...

sedih tengok pon tadi..takat lambai ja.. tak dak dah lepak2 cam dulu.. sob..sob..sob..

MissZahrah said...

owh..kemanakah??cm jauh jew bunyik...?

MissZahrah said...

australia....iindah....mau juga....huhuuhu