Monday, February 22, 2010

Hari MACBETH Sedunia

***

Tadi pergi mencari kasut..Rakan sekerja dah tak suka tengok kasut Paul Smith..730 hari bersamaan dengan 2 tahun aku pakai kasut tu tapi masih lagi ok..tengok dekat-dekat baru la nampak usang..sikit je pun...huh..

Mula-mula dah mark kasut Onitsuka Tigers...kepingin hampir 10 tahun..tapi jalan-jalan terserempak dengan kasut Macbeth, jenama yang direka oleh Tom DeLonge, frontman band R.I.P. Blink 182..Awal bulan lepas tengok koleksi terbaru Macbeth time mini konsert Saosin di KL Live..Memang menggiurkan..

Akhirnya, disebabkan aku memujai Tom DeLonge sebagai inspirasi aku, maka aku pun angkat sepasang..dan juga aku perlu membeli sehelai T-shirt Macbeth untuk mendapatkan T-shirt Macbeth yang rare, yang tidak dijual..ohohoo~~




Maka dengan ini aku isytiharkan hari ini sebagai hari MACBETH sedunia..Untuk menambahkan keriangan di hari MACBETH ini, semua harus mendengar lagu-lagu Blink 182 atau Greenday atau My Chemical Romance atau mana-mana band yang support brand MACBETH ini..




Kepada rakan-rakan sekerja, lepas ni jangan bising pasal kasut aku dah..bau lah bau kedai kat office nanti!!! hmpphhh!!


***

No comments: