Tuesday, December 1, 2009

Nota 2

***


Zaman bujang makin merudum...Rakan-rakan yang sebulu makin berkurangan..sorang-sorang dah selamat naik pelamin..terasa macam life dah tak seindah dulu..

Secara tidak sengaja, aku menjadi sangat sebak bila seorang teman rapat akan diijab kabul minggu depan..Awal-awal dulu tak terasa pun..Tapi, dah dekat-dekat ni, tiba-tiba perasaan tu jadi lain..Sangat hiba, sebab hilang seorang kawan bujang yang sebulu dan sekepala..

Aku rasa, dikalangan rakan-rakan yang baca blog aku pun pernah rasai benda ni, lagi-lagi yang perempuan..Sebak kan??

Hmmm me can feel my life is getting darker...

No more hang out yang merapu-rapu..

Soon or later, Me also will follow the steps..

Me don't know what does it feels when every single of my close friends getting married..

Having babies, won't get enough times to hang out with friends frequently like yester years..

Sucks huhhh?






That is the truth about this life given by the Almighty and it's hard to swallow..

4 comments:

cEnD@LiL@ said...

BARU KO rasa apa yg aku rasa kan???

Kieng Meng said...

tp tak rasa aku bujang terlajak??
baru 25 maaa..chill..

NO SUPrises said...

bw bertenang masa anda akan tiba...

NO SUPrises said...

bw bertenang masa anda akan tiba...