Monday, October 20, 2008

Jaga Diri Melati, Welcome Back Merah!

Siang tadi Melati telah selamat dihantar untuk sesi pembedahan. Kemungkinan hari Rabu Melati pulih. Aku harap doktor touch up elok2 sikit, jangan tinggalkan sebarang parut. Untuk tempoh 2 hari ini, kekasih lama, Merah akan menjadi awek kontrak aku. hehe Merah, aku merinduimu!!

Sebelum aku ketemu Melati dulu, jika tidak Merah akan dijual. Tapi Merah masih selamat, oleh kerana kulit baru yang striking tu. Haha Merah tinggal di rumah buat masa sekarang, abang ipar aku tak bawak ke Taiping sebab Merah kena overhaul, maklumlah umur dah lebih 10 tahun. Banyak kenangan indah bersama si Merah. Dialah teman aku masa study kat USM. Bape ribu kilometer dah dia bawa aku; KL-Penang-KL; Penang-Kelantan;Penang-Perlis;Penang-Perak;Penang-Kedah. Hampir setiap pelosok area Penang sudah aku pergi dengan Merah.

Merah ni agak popular jugak la kat USM dulu, setaraf dengan Asmida (Ali Setan) kot? hoh. Tiap-tiap kali ada gadis-gadis kat tepi jalan pasti kena hon. Tiap-tiap kali ada orang jalan-jalan tengah malam, pasti kena hon. Paling jahat pun kena sergah ngan budak-budak dalam kereta. hahaha Merah-merah, x pasal2 ko kena aim..keh3 Merah jugak banyak berjasa dekat penyewa-penyewa kat USM. Kalau takde kau, x dapat la aku side income..hahaha terima kasih!! Dan kalau kau takde, bertuah la aku nak gi kuliah. Hahaha Dan yang paling penting, kau banyak berjasa kepada aku dan teman-teman. Aku sangat menghargai kenangan bersama rakan-rakan disana. Rakan-rakan USM, korang masih ingat kereta bernombor WHY4361 ini???

Aku bersimpati dengan teman Merah yang telah diculik baru-baru ini. Aje, sedih mendengar berita itu. Sial sape culik awek ko!!

Merah, sebagai permulaan, mari kita pergi nonton Revolusi '48 di Annexe!!!

p/s: Missed those glory days in Penang............

10 comments:

Erna said...

satu je pesanaan aku.. *bahaya bertukar-tukar pasangan, jauhi aids!*

No Surprises said...

ada gadis2 hot x yang pernah naik Merah ni?...

sepet_bulat said...

rindu kat merah...!!!

ape ek sticker kat cermin belakang tu..?
sumthing like "mafia" ape tah..
tapi seyes sgt cumel ok..

merah sangat wangi..
walopun tuan punye merah adalah lelaki..

ini menunjukkan tuan punye merah adalah tuan yg baik..dan pembersih..
(aku agak konfius sewaktu menaip komen ini sebenarnye..)

takziah kpd teman merah ye..ape tah plate die..DAG5674 ek..udah xingat aku..tu maknenye xde jodoh..

**silent..

Anonymous said...

tedakkkkk...siapakah ini?? kenapa sudah lain? kekeke keta siapa yang dah hilang tu? setau aku, WHY4361 kan ramai awekz-awekz. WLH1528 kan ada lagi.. hahaha

fyi: WLH1528 kereta awek cun, warna bronze, ada tiga ekor patung warna-warni kat belakang.

dah tukar ni baru nampak macam keta mafia. gengster wajah baru dia.

No Surprises said...

wau... byk sungguh peminat merah ni...

Anonymous said...

ngahaha.DAG akan berEvolusi.mgkin menjadi sejenis alat sukan yg mgunakan kuasa tarik belakang.WHY mmg hebat,hampir2 sehebat DAG.aku rase kan ki, kalo bkn sbb dorg mgkin kbulur kiter..ahah..

Kieng Meng said...

azam, sudah pasti ramai cewek dong..kan zt kaaann..haha

zt, stiker itu berbunyi: "Mafia's Official Car". Ramai gak la yang takut..pegang sikit pun cuak..haha

ey noli! aku hampir lupa sama WLH! ada lagi ke 3 ekor tu kat belakang??

aje, yup, setuju..dan tanpa diorg, susah utk Dondunks pergi beraksi haha tapi aku x setuju dgn ayat WHY hampir2 sehebat DAG..hmmmm

sepet_bulat said...

no surprises: yaa..rame aweks2 hot USM yg penah naek merah..hanye yg xberape hot je xnaek..
wakakaka..

MERAH...dirimu lagenda..haih..

Azman Ali said...

Aku kire awek hot gak ke kie?? ke cane?

Kieng Meng said...

nang, ko hot???
hahaha no comment..