Friday, July 16, 2010

Amaryllis Beauty Avenue: Spa and Saloon

***

Hye rakan-rakan..

Good Day..

Aku dan rakan-rakan dengan jayanya telah memulakan operasi kedai kami yang diberikan nama Amaryllis Beauty Avenue..Located just around the corner of NZ Curry House Wangsa Maju..

Kami memberikan servis spa dan salun untuk muslimah..ya, wanita sahaja..lelaki no no no..tapi, pada masa akan datang kami akan buka kepada lelaki jika diizinkan Tuhan oleh kerana kami hanya punya specialist untuk perempuan sahaja..Kami cuba untuk letakkan had-had berlandaskan hukum hakam agama...Tambahan pula kami dapat banyak request dari kawan-kawan dan orang yang lalu lalang bukak spa utk lelaki..InsyaAllah.. =)

Disamping itu, kami juga menawarkan servis laundry..Ya, yang menarik kami tawarkan khidmat "Pick Up n Delivery door to door"..So, no hussle..Call aja dan kami akan buat selebihnya..Walau apapun, kedai kami sedia menerima pelanggan untuk drop pakaian di lot kedai..Pick up n Delivery hanya beroperasi disekitar Wangsa Maju dan kawasan-kawasan terdekat..

Harap-harap pembaca blog yang singgah di sini dapat bertandang ke kedai aku..In the mean time, aku sangat-sangat perlukan support dari kawan-kawan untuk promote..So friends, come along and bring along your friends and family..

Please spread the words!!!




***

5 comments:

d.a.m.i.q.u.l.a said...

wow.what an achievement!congrats choki!anyway,yang urut2 tu pompuan ke?kalo ko sdri,tak nak pg la aku:P anyway,ade website promo tak?

No Surprises said...

tahniah...
aku mau urutan payu dara seperti di sg besi tuh

Kieng Meng said...

wei..no extra extra..lelaki no no no..

dil, kalau dah spa muslimah, of course la perempuan tukang urutnya...
buat masa ni takde website promo..

d.a.m.i.q.u.l.a said...

alin la bukan dila hehe

SILK Shipping & Relocation Lahore said...

SILK Logistics & Shipping offers reliable Furniture shipping in Pakistan