Friday, June 11, 2010

Mesin Deposit Tunai

***

Tadi habiskan lebih satu jam kat ATM CIMB semata-mata untuk buat deposit tunai..Mesin deposit tunai CIMB memang...SUCKS!!!!!


Aku buat 6 transaksi disebabkan mesin tu tak dapat kesan duit yang aku masukkan..Tertera kat situ katanya 99 notes boleh masuk dalam satu transaksi..tengok-tengok 10 atau 20 notes yang accepted..Ulang punya ulang asyik kena reject notes aku..stupid machine..padahal notes yang aku ada tu notes baru..withdrew dari bank rakyat sebelumnya..sekali lagi, stupid machine..


Punya aku fed up, aku pergi ke Maybank pulak..mesin ATM Maybank memang...TERBAIK!!!!

Amazingly, aku masukkan 40 notes, terus dia terima semua..sekali transaksi!!hebat hebat..

Patut la Maybank kenakan charge macam-macam dan setimpal dengan service yang dia bagi..Boleh katakan dia ada la jugak buat maintenance mesin-mesin ATM dia..Kalau tak, macam mana boleh ada beza mesin CIMB tak terima tapi mesin Maybank boleh?

Lesson learnt..

***

1 comment:

Formula Syabandy said...

Ambank pun teruk gilerr...