Monday, May 11, 2009

Petua Awet Muda

Sebelum tidur, amik segelas air masak dan letak sebelah katil. Bangun je pagi esok, sebelum gi gosok gigi, minum air masak tu sampai habis, komoh-komoh sikit dan telan sampai habis..
Petua sangat mudah, tapi ada impak jugak. Korang kena membiasakan diri ditegur orang ramai yang mengatakan anda nampak lebih muda macam Benjamin Button zaman 'muda'nya..Lelaki dibawah ni model yang mengamalkan petua ini..Nampak muda, bukan?Selamat mencuba..

5 comments:

LaDy D said...

hahahahah.....
boley diguna pakai gak la petua kamu itu...ngee~~~
yg model tuh mcm x bp sesuai ler..
hahahaha

GombakRock said...

petua aku senang je...murah senyuman dan banyakkan carutan(utk release stress)...kah kah kah

Mohd Syabandi said...

fresh macam bangun tidur jer...

Petua ok...

Erna Masfiza said...

aku malas nak komen entry kau ni sbb bila aku tengok gambar kau senyum ala-ala shy mengada-ngada ni, aku rasa nak lempang!

Kieng Meng said...

dosa besar kau kutuk anugerah istimewa Tuhan bg kat aku..